داستان موفقیت شرکت عمانی الثبات

سرمایه گذاری موفق در عمان

عمان یکی از پیشرفته‌ترین کشورهایی به حساب می‌آید که دارای اقتصاد رو به رشد در هر بخش از آن می‌باشد. جالب است بدانید که طبق پیش بینی افراد ماهر، شرکت‌های متعددی در حال ثبت شرکت در عمان و سرمایه گذاری بیشتر هستند. در همین حال است که شرکتی عمانی به نام الثبات، داستانی از موفقیت خود را در یک سرمایه گذاری تجاری به ما ارائه می‌دهد که در کنار اقتصاد عمان به عنوان یک سرمایه دار بزرگ رشد می‌کند.

نکته مهم اینجاست که این شرکت یعنی شرکت الثبات در جدیدترین پارک صنعت سبک چین-عمان (Duqm) که به عنوان بازار مصالح ساختمانی برنامه ریزی شده است، مشارکت داشته است. در رابطه با داستان موفقیت شرکت ساخت و ساز الثبات باید بدانید که یک شرکت ساختمانی پیشرو است و در سال 2008 تاسیس شده که در شهر مسقط، پایتخت این کشور سلطان نشین یعنی عمان فعالیت می‌کند.

سرمایه گذاری موفق در عمان

این شرکت ساخت و ساز از زمان تأسیس، میراث قابل توجهی در برآورده کردن نیازهای مشتریان و فراتر از انتظارات آن‌ها به دست آورده است. امروزه از شرکت الثبات به عنوان یک شرکت ساختمانی درجه عالی در عمان یاد می‌شود که شهرت بسیار زیادی پیدا کرده است و توانسته است علت مهاجرت افراد زیادی باشد. داستان موفقیت شرکت ساخت و ساز الثبات بسیار جالب و هیجان انگیز بوده و افراد زیادی به شنیدن آن علاقه مند هستند. به همین علت قصد داریم که در متن پیش رو داستان این شرکت را برای شما شرح بدهیم و توضیحات مهم در رابطه با آن را به شما ارائه کنیم.

هلدینگ شرکت الثبات

داستان موفقیت شرکت عمانی الثبات
داستان موفقیت شرکت عمانی الثبات

همان طور که پیش تر به این موضوع اشاره کردیم، یکی از بهترین شرکت‌هایی که در زمینه ساخت و ساز فعالیت می‌کند و موفقیت‌های زیادی را نیز به دست آورده است، شرکت الثبات می‌باشد. جالب است بدانید که الثبات تجربه گسترده‌ای را در پروژه‌های چند رشته‌ای به دست آورده است و تجربیات ارزشمند جدیدی را به این حوزه در کشور عمان معرفی کرده است. نکته لازم به ذکر این است که این یک شرکت پویا است که منابع انسانی چند فرهنگی دارای شرایط، رویکردهای نوآورانه پیشرو و صداقت مورد نیاز برای دستیابی به رضایت مشتری و عملکرد با کیفیت را ترکیب می‌کند و در اختیار مشتری قرار می‌دهد.

تمامی این موارد به خاطر محیط کار ایمن و مفید شهرت یافته است. مهم است بدانید که این شرکت جایی است که هر کارمند به صورت فردی و دسته جمعی می‌تواند خود را وقف ارائه طرز کار استثنایی، خدمات فوق‌ العاده و صداقت حرفه‌ای به مشتریان کند. هلدینگ الثبات با مسئولیت محدود سیستم مدیریتی مطابق با استانداردهای ISO برای ساخت انواع ساختمان‌ها (همراه با تاسیسات کامل MEP، IT و مخابرات و کارهای جانبی مرتبط) نگهداری ساختمان‌های موجود، خدمات مرتبط با سفر مانند تهیه بلیط و رزرو هتل اعمال را به انجام می‌رساند.

از دیگر فعالیت‌های هلدینگ شرکت ساخت و ساز الثبات می‌توان به حمل و نقل و پکیج تور، مدیریت املاک، نظافت و محوطه سازی و کارگاه تخصصی نازک کاری و دکوراسیون اشاره کرد که از مهم‌ترین فعالیت‌های این شرکت به حساب می‌آیند.

تاثیر Al Thabat Holding LLC در بخش‌های ساخت و ساز

و مهمانداری در عمان

امروزه Al Thabat Holding LLC سهم گسترده‌ای را در بخش‌های ساخت و ساز، مدیریت تاسیسات، املاک و مستغلات، تولید، سفر و گردشگری و بخش‌های فناوری در عمان را بر عهده گرفته است. داستان موفقیت شرکت ساخت و ساز الثبات از جایی آغاز می‌شود که بخش سرمایه گذاری شرکت ساخت و سازی هلدینگ الثبات گامی رو به جلو در جهت مدیریت تمامی جنبه‌های گروه از طریق توسعه سرمایه برای سرمایه گذاری آغاز شده است.

پس از آن تقویت روابط تجاری سودمند متقابل از طریق انواع سرمایه گذاری در املاک و سایر بخش‌های مرتبط در کشور سلطان نشین یعنی عمان باعث ادامه روند کار آن‌ها شده است. جالب است بدانید که شرکت الثبات در بخش‌های مسافرتی نیز فعالیت گسترده‌ای دارد. این شرکت تمام تلاش‌های خود را در جهت اینکه رضایت مشتریان را به خود جلب کند انجام می‌دهد‌. در واقع هدف اصلی این شرکت ارائه راه‌ حل‌های مناسب و کامل برای سفر و استفاده از محصولات و خدمات در سطح جهانی با ایجاد تجربه‌ای یک‌ جا از سفر می‌باشد.

داستان موفقیت شرکت ساخت و ساز الثبات اینگونه ادامه پیدا می‌کند که فناوری اطلاعات شرکت ساخت و ساز الثبات، اکنون یک تجارت پیشرو در راه حل‌های فناوری اطلاعات، شریک تجاری کابل کشی ساختار یافته، برندهای اصلی و سیستم نفوذ محیطی به شمار می‌رود. وجود این موارد در کنار یکدیگر باعث می‌شود که این شرکت به یکی از موفق‌ترین شرکت‌های موجود در کشور عمان تبدیل شود. گذشته از بخش فناوری اطلاعات باید اضافه کنیم که این شرکت بزرگ و موفق در حضور صنعت و در بازار و پروژه‌های موفق در عمان تجسم یافته است. علاوه بر این باید بدانید که شرکت الثبات، متخصص در طراحی و نصب سیستم‌های کابل کشی بوده و در این زمینه توسعه یافته است.

خدمات مختلف شرکت ساخت و ساز عمانی الثبات

یکی از موفق‌ترین شرکت‌هایی که در عمان در زمینه ساخت و ساز فعالیت‌های زیادی را انجام می‌دهد شرکت الثبات می‌باشد. نکته لازم به ذکر این است که این شرکت در بخش‌های مسافرتی نیز مانند صدور بلیط و ویزا نیز فعالیت می‌کند. جالب است بدانید که این مجموعه بزرگ عمانی خدمات مختلفی را به مشتریان خود ارائه می‌کند و با کیفیت بسیار بالا این کار را به انجام می‌رساند. به همین دلیل است که افراد عمانی و غیر عمانی زیادی جذب داستان موفقیت شرکت ساخت و ساز الثبات شده‌اند و از امکانات و خدمات مختلفی که ارائه می‌کند استفاده‌های زیادی می‌کنند. در این قسمت با ما همراه باشید تا برخی از خدمات مختلف این شرکت موفق را به شما ارائه کنیم.

۱. نصب کابل کشی مرکز داده UTP/FIBER یکی از انواع خدماتی است که شرکت ساخت و ساز الثبات ارائه می‌کند

۲. کانال کشی و خنک کنندگی از دیگر ویژگی‌های و خدمات مهم در این شرکت به حساب می‌آید

۳. نصب ساختار داده و صدا به عنوان یکی دیگر از خدمات مهم در کشور عمان و در شرکت الثبات شناخته می‌شود

۴. نصب کلید در دست کابل فیبر نوری (داخلی و بیرونی) می‌تواند به عنوان یکی از بهترین خدمات شرکت الثبات محسوب شود

۵. نصب سیستم نظارت دوربین مدار بسته و خدمات AMC

۶. نصب سیستم کنترل دسترسی

۷. نصب حصار برقی و PIDS پیرامونی

۸. راه حل‌های صوتی و تصویری و راه حل‌های سیستم آدرس دهی عمومی

۹. مدیریت املاک و مستغلات الثبات با مدیریت املاک اجاره، نگهداری، محوطه سازی، کنترل آفات و نظافت و غیره سر و کار دارد

۱۰. مجموعه الثبات خدمات مدیریت و نگهداری با کیفیت بالا را برای املاک مسکونی و تجاری ارائه می‌دهد

جالب است بدانید که کارگاه تخصصی نازک کاری و دکوراسیون الثبات در زمینی به مساحت 2200 متر مربع با جدیدترین ماشین آلات و 45 کارگر ماهر در حال فعالیت است که تضمین می‌کند کار متمایز و منسجم مطابق با استانداردهای بین المللی کیفیت را به مشتری ارائه بدهد. هلدینگ الثبات با پیوند دادن خلاقیت طراحان و نازک کاری صنایع دستی، کسب و کار در سطح جهانی را متناسب با سلیقه و نیاز مشتری ارائه می‌دهد. نظر شما در رابطه با داستان موفقیت شرکت الثبات در عمان چیست؟ برای سرمایه‌گذاری در کشور عمان برنامه ای‌دارید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع