دیسکو در عمان 2023 | زندگی شبانه در عمان

دیسکو در عمان

دیسکو در عمان | بار در عمان | کلاب در عمان | تفریحات عمان | مشروب فروشی در عمان | مشروب در عمان

دیسکو در عمان

عمان سرزمین سواحل بکر و دره های زیبا، پر از دهکده های زیبا برای ایجاد شبی آرام که هوس کرده اید. این شهر شلوغ مکان‌های دنج متنوع، برای کشف فراهم می‌کند. علیرغم اینکه عمان یک کشور سنتی است، شهر مسقط پایتخت این کشور دارای دیسکو، بار و کلاب‌های شبانه متعددی است که با تغییر زمان و رونق گردشگری و هجوم گسترده مهاجران هر ساله، زندگی شبانه در عمان به طور قابل توجهی رشد کرده است.

عمان کشوری پر از فرهنگ، تاریخ، هنر و سرزمین های زیبا، سواحل بکر، کاخ ها و قصرهای مجلل، دهکده و واحه های دیدنی است. اگر دوست دارید غروبی پر از آرامش را تجربه کنید به عمان سفر کنید

زندگی شبانه در عمان بیشتر به گذراندن اوقاتی آرام با عزیزانتان از طریق گشت و گذار در بازارهای شبانه عربی، شرکت در یک نمایش عالی، لذت بردن از غذاهای لذیذ عربی مانند کباب و موارد دیگر است. عصرها در عمان ساکت و آرام است و برای یک قدم زدن طولانی در تفرجگاه ساحلی با نور کافی مناسب است. گفته می‌شود، عمان همچنین کلوب‌ها و بارهای زیادی دارد که می‌توانید در پایان یک روز خسته‌کننده، نوشیدنی بنوشید. ما چند راه برای گذراندن یک شب در کشور شگفت انگیز و باشکوه عمان پیشنهاد کرده ایم.


بهترین کلاب‌ها و بارها در عمان

بهترین کلاب‌ها و بارها در عمان
بهترین کلاب‌ها و بارها در عمان

علیرغم اینکه عمان یک کشور مسلمان است، بارها و کلوپ های شبانه مجاز زیادی دارد که به شما کمک می کنند یک روز عالی را با یک نوشیدنی به پایان برسانید. بیشتر بارها در هتل ها قرار دارند، اما افراد خارج از هتل هم از آن استقبال می کنند. می‌توانید با سفارش یک پیمانه بنشینید، از آن لذت ببرید و به اجرای زنده گروه گوش دهید. در اینجا چند کلاب در عمان لیست شده است.


بار، رستوران یا دیسکوی الکهف (Cave)

بار، رستوران یا دیسکوی الکهف (Cave)
بار، رستوران یا دیسکوی الکهف (Cave)

در رووی کوهی قرار دارد که غار الکهف در آن جای گرفته این کوه دارای غار و مسیرهای در زیر زمین است و دارای مناظر زیبا و بکر که به تنهایی برای بازدید مکان زیبایی می‌باشد در داخل این غار کلاب الکهف واقع شده که فضایی زیبا و دنج را ایجاد کرده است ورودی این دیسکو ۱۰ ریال و دارای ۳ طبقه رستوران میباشد. در این مکان آخر هر هفته پارتی‌های شبانه و موزیک و رقص اجرا می‌شود. موزیک زنده و دیجی روزانه در حال اجراست و می توانید از غذاها و نوشیدنی‌های متنوع در این مکان لذت ببرید

هزینه یک نفر: 10 ریال
زمان: 12:00 تا 3:00 بعد از ظهر، 6:00 بعد از ظهر تا 2:00 بامداد


بار ایرلندی اُمالیز (O’Malley’s)

بار ایرلندی اُمالیز (O’Malley’s)
بار ایرلندی اُمالیز (O’Malley’s)

اُمالیز یک بار سنتی ایرلندی است که در ساختمان هتل رادیسون واقع در سلطان قابوس، خیابان الخویر و شماره 133 قرار دارد، این مکان قبلا در هتل به عنوان انبار استفاده می‌شد، با فضایی چوبی و نوار مانند محیط شادی را فراهم کرده و به مشتریان حس و حال دوبلین رو منتقل می کند. در طول هفته برنامه های متنوعی رو ارائه می دهد، موزیک زنده، استندآپ کمدی، شب ها دی جی و مسابقات متنوع از برنامه های این میخانه است.

هزینه دو نفر: 35 ریال
زمان : 12:00 تا 3:00 بعد از ظهر، 6:00 بعد از ظهر تا 2:00 بامداد


بار الغزال Al- Ghazal

بار و رستوران الغزال Al- Ghazal
الغزال Al- Ghazal

الغزال یک بار و میخانه انگلیسی در هتل بین قاره‌ای مسقط است. با نمایشگرهای بزرگ که مسابقات ورزشی مختلف را به نمایش می‌گذارند، می‌توان از ورزش‌های تلویزیونی لذت برد. منو سرویس دهی الغزال شامل غذاهای انگلیسی مانند ماهی و چیپس و پوره سیب زمینی خوشمزه است که بر حس بریتانیایی بار افزوده است. بیشتر شب‌ها موسیقی زنده دارند و بعضی شبها به بازی های متنوعی مانند بینگو اختصاص داده می‌شود

هزینه دو نفر: 30 ریال
زمان: 12:00 بعد از ظهر تا 2:00 بامداد


بار تریدر ویکس (Trader Vic’s)

بار تریدر ویکس (Trader Vic's)
بار تریدر ویکس (Trader Vic’s)

Trader Vic’s یک رستوران محبوب زنجیره ای است که می توانید یک شعبه از آن را در هتل بین قاره ای مسقط پیدا کنید. این بار رستوران با داشتن یک کد لباس مجلسی هوشمند و کوکتل های مختص به خودش، که در ظروف شیک ترسناک سرو می شوند، معروف و شناخته شده است. علاوه بر مشروبات، در این مکان موسیقی زنده ی لاتین و شبهایی با رقص سالسا برای مراجعین و مشتریان وجود دارد که می‌توان از آن لذت برد. 

هزینه دو نفر:  35 ریال
زمان: 5:00 بعد از ظهر تا 1:30 بامداد


بار راک باتم (Rock Bottom)

بار راک باتم (Rock Bottom)
بار راک باتم (Rock Bottom)

راک باتم یک کلوپ شبانه محبوب در قرم است. با ورودی 10 ریال، موسیقی مدرن و چراغ‌های روشن، هر کسی را وادار به رقص می‌کند. یک مکان عالی برای مجردها در شهر، و قیمت یک کوکتل معمولی در اینجا حدود 3 ریال است.

هزینه برای دو نفر:  40 ریال
زمان: 12:00 تا 3:00 بعد از ظهر، 6:00 بعد از ظهر تا 3:00 صبح


آن دِ راک (On The Rocks)

آن دِ راک (On The Rocks)
آن دِ راک (On The Rocks)

بار “On The Rocks” در گلدن لاله واقع شده است. آشپزخانه باز آن که با رنگ‌های آبی و سفید ترکیب شده است، فضایی آرام را برای نوشیدن و هم‌سنگ شدن با دوستان ایجاد می‌کند. صفحه نمایش بزرگ آنها در امتداد دیوار امکان مشاهده مسابقات ورزشی را فراهم می کند.

هزینه دو نفر: 45 ریال
زمان: 4:00 بعد از ظهر تا 12:00 صبح


بار جان بری (John Barry)

بار جان بری (John Barry)
بار جان بری (John Barry)

باری جان بری در گراند هایت به دلیل تم دریایی خود که بر اساس کشتی اس اس جان بری ساخته شده است، شناخته می شود. منوی آنها شامل غذاهایی به سبک تاپاس است که برای گروه ها عالی است، علاوه بر این میزهای مشترک این بار، فرصت های قابل توجهی برای برقراری گفتگو با افراد جالب ایجاد می کند. نشیمن بیرونی دارای مبل هایی است که مشرف به باغ های زیبای Hyatt است و فضایی رمانتیک ایده آلی را برای زوج ها ایجاد می کند.

هزینه دو نفر: 40 ریال
زمان: 4:00 بعد از ظهر تا 2:00 بامداد


بار و رستوران لفت بانک (Left Bank)

بار و رستوران لفت بانک (Left Bank)
بار و رستوران لفت بانک (Left Bank)

لفت بانک، همچنین به عنوان بانک شناخته می شود، در بالای تپه در نزدیکی خانه اپرا در قرم واقع شده است. بازدیدکنندگان از منظره زیبا همراه با کوکتل های خوش ساخت و غذاهای مدرن معاصر هیجان زده می شوند. به همین دلیل توصیه می‌شود از قبل میز بیرون را رزرو کنید. دوشنبه‌ها، شب‌های خانم‌ها است در حالی که یکشنبه‌ها شب‌های کباب است که بسیار توصیه می‌شود.

هزینه دو نفر: 30 ریال
زمان: 12:00 بعد از ظهر تا 2:00 بامداد


بار و کلاب کوپاکابانا (Copacabana)

بار و کلاب کوپاکابانا (Copacabana)
بار و کلاب کوپاکابانا (Copacabana) در گرند هیت

کوپاکابانا یک کلاب شبانه پرطرفدار در هتل گرند حیات است که عمدتاً برای زوج‌ها پذیرایی می‌کند. یک پیاده‌روی با نور بارق شما را از هتل به کلاب و زمین رقص 150 فوتی آن هدایت می‌کند. موسیقی در اینجا التقاطی است، از هیپ هاپ و بلوز گرفته تا آهنگ های عربی. در این مکان محدودیت لباس وجود دارد و استفاده از شورت در داخل آن مجاز نیست.

هزینه دو نفر: 35 ریال
زمان: 10:00 شب تا 3:00 صبح


رستوران و بار کارامل (Caramel)

رستوران و بار کارامل (Caramel)
رستوران و بار کارامل (Caramel)

کارامل یک رستوران و سالن استراحت در شاطی‌القورُم است که شرکت‌های مسقط را به خاطر گزینه‌های غذایی خاص و بار مجللش به خود جذب می‌کند. قیمت کوکتل ها 4 ریال است، در حالی که یک پینت با 3 ریال در دسترس است. دارای بالکن مشرف به کل شهر، اگرچه نوشیدن در آن منطقه مجاز نیست. کارامل در روزهای سه‌شنبه و پنجشنبه شلوغ‌تر است، بنابراین توصیه می‌شود رزرو از قبل انجام شود. هیچ زمین رقصی وجود ندارد، اما موسیقی و فضای سالن کافی است تا زمان خوبی را با یک عزیز سپری کنید.

هزینه دو نفر: 28 ریال
زمان: 12:00 بعد از ظهر تا 2:00 بامداد


کلاب سافاری و هابانا (Club Safari and Habana)

کلاب سافاری و هابانا (Club Safari and Habana)
کلاب سافاری و هابانا (Club Safari and Habana)

کلوب سافاری و هابانا در هتل گرند حیات در منطقه الخویر مسقط واقع شده اند. کلاب سافاری، همانطور که از نامش پیداست، از موضوع جنگل پیروی می کند. هر شب بعد از ساعت 10 شب، با یک دی جی مقیم و یک گروه موسیقی زنده، مکانی عالی برای لذت بردن از نوشیدنی و رفتن به میدان رقص است. در همین حال، هابانا یک بار ورزشی با میزهای بیلیارد و صفحه نمایش های مختلف برای تماشای مسابقات زنده است. برای جمعیت جوان مسقط جذاب است و به ویژه در تعطیلات آخر هفته پر جنب و جوش است. یک پینت در اینجا 3.8 ریال قیمت دارد.  

هزینه دو نفر: 35 ریال
زمان: 6:00 عصر تا 2:00 بامداد


در مسقط، بیشتر کافه‌ها در هتل‌هایی قرار دارند که مجوز مصرف مشروب را دریافت کرده‌اند. هتل گرند حیات و هتل رادیسون بلو را می‌توانید در منطقه الخویر پیدا کنید و تقریباً پانزده دقیقه با کرون پلازا و اینترکانتیننتال در منطقه شاطی القرم فاصله دارند. کافه ها و رستوران های مستقل مانند کارامل، لیفت بانک و راک باتم نیز در قرم واقع شده اند. بنابراین، این مناطق بهترین مکان برای شروع و بار هاپی برای تجربه زندگی شبانه مسقط هستند. اما، اگر وسیله ای برای حمل و نقل دارید و مایل به رانندگی هستید، لاله طلایی در سیب و شانگری لا جایگزین های بسیار خوبی برای گذراندن اوقات خوش هستند.

نکات مهم

  • با توجه به رشد روزافزون مهاجران و گردشگران در شهر، فرهنگ مسقط ملایم شده است، اما همچنان توصیه می‌شود در عموم مردم متواضع باشید و به سنت‌های محلی آنها احترام بگذارید.
  • در عمان، اکثر مردم محلی بر اساس مذهب خود مشروب نمی نوشند، و برای جلوگیری از آسیب رساندن به اعتقادشان، بهتر است مشروب الکلی پیشنهاد نکنید، مگر اینکه مطمئن باشید که مشروب می نوشند.
  • به خانم ها توصیه می شود هنگام بیرون رفتن از دامن های مینی و لباس های تنگ خودداری کنند و آقایان نیز از شلوارک و سایر لباس های نمایان اجتناب کنند.
  • در حالی که شهر مکانی زیبا برای تجربه دو نفره است، نمایش عشق و علاقه به پارتنر در مکانهای عمومی به حداقل برسد.

برخلاف تصور عمومی، مسقط چیزهای زیادی برای ارائه دارد. این مکانها یک محیط عالی برای نوشیدن بعد از کار در عمان و وقت گذرانی با دوستان یا رقصیدن است تا زمانی که در یک محیط سرگرم کننده و پر جنب و جوش قرار بگیرید. بنابراین، اگرچه به دنبال یک دیسکو، یک بار، یا کلاب شبانه تمام ساعته باشید، اما میتوانید شبی آرام در کنار ساحل مسقط را تجربه کنید

منبع:

Nightlife in Muscat

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع