بیمارستان النهضه مسقط عملیات پیوند قرنیه را آغاز کرد

مسقط: بیمارستان النهضه در مسقط به عملیات پیوند قرنیه پرداخته است. یک تیم پزشکی تخصصی از بخش چشم پزشکی این بیمارستان روز سه‌شنبه، اولین عمل جراحی پیوند قرنیه را انجام دادند. این عمل جراحی به عنوان آغاز مجدد عمل پیوند قرنیه در عمان محسوب می‌شود. بیمارستان النهضه | چشم پزشکی | بیمارستان النهضه | مسقط عمان |

مسقط: بیمارستان النهضه در مسقط به عملیات پیوند قرنیه پرداخته است. یک تیم پزشکی تخصصی از بخش چشم پزشکی این بیمارستان روز سه‌شنبه، اولین عمل جراحی پیوند قرنیه را انجام دادند. این عمل جراحی به عنوان آغاز مجدد عمل پیوند قرنیه در عمان محسوب می‌شود.

دکتر محمد مجید السلمی، رئیس بخش چشم پزشکی بیمارستان النهضه، به خبرگزاری عمان (ONA) گفت که این عمل جراحی بر روی یک شهروند انجام شد که به دلیل عفونت باکتریایی قرنیه، باعث تیرگی قرنیه و از دست دادن بینایی شده بود.

دکتر السلمی افزود که در حال حاضر قرنیه‌ها از چندین بانک بین‌المللی چشم به عنوان بخشی از برنامه همکاری با 5 بانک بین‌المللی چشم وارد می‌شوند. وی پیش‌بینی کرد که سالانه حدود 100 عمل پیوند قرنیه در عمان انجام می‌شود و این تعداد در آینده افزایش خواهد یافت.

دکتر السلمی توضیح داد: “هدف ما دستیابی به خودکفایی و ارائه این خدمات نه تنها در مسقط بلکه در تمام استان‌های سلطنت عمان است.”

این نوشته در ارسال شده و با ، برچسب گذاری شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع