عمان در کنفرانس جهانی کارآفرینی 2023 در ملبورن شرکت می کند

عمان در کنفرانس جهانی کارآفرینی 2023 در ملبورن شرکت می کند #کنفرانس_جهانی #کارآفرینی #ملبورن #عمان #توسعه_کسب_و_کارهای_کوچک_و_متوسط #فناوری_پزشکی #نوآوری #ریادتجاری #استرالیا #شورای_همکاری_خلیج_فارس #ادغام_اقتصادی #توسعه_بخش_دریایی #شرکت‌های_نوپا

عمان در کنفرانس کارآفرینی جهانی 2023 که در ملبورن استرالیا برگزار شده، شرکت می‌کند. این کنفرانس با شعار “دنیای خودتان را تغییر دهید” در ملبورن، استرالیا آغاز شده است تا ایده‌ها و تجربیات را بین کارآفرینان شرکت‌کننده از سراسر جهان به اشتراک بگذارد و آخرین نوآوری‌ها و روندها در دنیای کارآفرینی را بیاموزد.

اشتراک گذاری ایده ها و تجربیات: گردهمایی جهانی کارآفرینان

مشارکت سلطنت عمان در این کنفرانس جهانی از طریق دو شرکت نوپا با حمایت از مؤسسه توسعه کسب و کارهای کوچک و متوسط انجام شده است. این دو شرکت عبارتند از CureTech که در زمینه فناوری‌های پزشکی فعالیت دارد و همچنین iLab Marin که در تبدیل و توسعه بخش‌های دریایی با استفاده از فناوری‌های نوآورانه تخصص دارد.

این کنفرانس به مدت چهار روز برگزار می‌شود و به عنوان بزرگترین تجمع کارآفرینان مرد و زن در سراسر جهان شناخته می‌شود. این کنفرانس شامل بسیاری از کارگاه‌های تخصصی در این زمینه است و میزبان اداراتی است که از بخش کارآفرینی حمایت می‌کنند، سیاست‌گذاران، کارشناسان استراتژیک، پژوهشگران، اقتصاددانان و بیش ازچهار هزار شرکت‌کننده از جمله کارآفرینان، صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و متوسط، و شرکت‌های نوپا از 200 کشور در سراسر جهان می‌باشد.

این کنفرانس نیز حضور صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و متوسط و شرکت‌های نوپا از کشورهای شورای همکاری خلیج فارس (GCC) را در یک فضای مشترک شاهد خواهد بود. این تجربه نخستین حضور کشورهای حوزه خلیج فارس به عنوان یک واحد اقتصادی مشترک است و به منظور تقویت ادغام و با توجه به علاقه آن‌ها به توسعه بخش کسب‌وکارهای کوچک و متوسط در این کشور ها انجام می‌شود.

منبع: TIMESOFOMAN.COM

این نوشته در ارسال شده و با برچسب گذاری شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع